رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌های کیش : معرفی چند هتل سه ستاره در کیش

اگر برای رزرو هتل‌های کیش می‌خواهید هتلی سه ستاره رزرو نمایید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید تا دربارۀ برخی از هتل‌های سه ستاره از کیش آشنا شوید.

رزرو هتل‌های کیش : هتل شایلی

 یکی از هتل‌های سه ستاره برای رزرو هتل‌های کیش هتل شایلی است. این هتل با 40 اتاق و سوئیت در یک طبقه بنا شده است. نزدیک بودن و دسترسی به مرکز خرید ونوس، پردیس بین المللی دانشگاه  صنعتی شریف از ویژگی‌های خوب آن محسوب می‌شود. این هتل حدود2 کیلومتر از دریای خلیج فارس فاصله دارد. تنوع در سوئیت‌ها و اتاق‌ها به شما اجازه می‌دهد با توجه به نیازتان به رزرو اقدام نمایید. 


رزرو هتل‌های کیش


رستوران کوه نور در مجاورت این هتل واقع است. شما می‌توانید به راحتی به رستوران کوه نور، یکی از بهترین رستوران‌های جزیرۀ زیبای کیش، بروید و از غذاهای خوش طعم آن لذت ببرید. البته رستوران هتل شایلی نیز با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آمادۀ پذیرایی از شما مهمانان و گردشگران گرامی است.


رزرو هتل‌های کیش


رزرو هتل‌های کیش : هتل آرامش

هتل سه ستارۀ‌‌ آرامش در سال 1390 ساخته شد. این هتل شامل دو بنا در مجاورت یکدیگر و 67 واحد اقامتی است. موقعیت مکانی متمایز این هتل آن را مورد توجه مسافران در فرایند رزرو هتل‌های کیش قرار داده است؛ چراکه شما با رزرو این هتل می‌توانید پیاده تا مرکز خرید زیتون بروید و با تنها ده دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید. 


رزرو هتل‌های کیش

اسکلۀ‌بزرگ تفریحی فقط 5 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله داد. نزدیک بودن به بولینگ مریم و مرکز ورزش‌های دریایی موقعیت مکانی ین هتل سه ستاره را ممتاز کرده است.

رزرو هتل‌های کیش : هتل آپارتمان پارسیان

این هتل سه ستاره از سال 1374 شروع به کار کرد. این هتل شامل 10 بلوک است و هر بلوک 12 واحد اقامتی دارد. قرار گرفتن هتل آپارتمان پارسیان در میان دو بازار بزرگ جزیرۀ کیش یکی از ویژگی‌های متفاوت آن است.  این هتل دسترسی شما به بازار زیتون و مراکز تجاری را آسان می‌سازد. 


رزرو هتل‌های کیش


شما با رزرو هتل های کیش آن هم هتل آپارتمان پارسیان در فاصله‌ای اندک از اسکلۀ‌ تفریحی و دریای نیلگون خلیج فارس قرار می‌گیرید. امکانات و تجهیزات مدرن این هتل سه ستاره حس آرامش و راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورد.


  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • فائزه حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی