رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌ های کیش و هتل ستارۀ کیش

رزرو هتل‌ های کیش به سبب موقعیت گردشگری این منطقه اهمیتی قابل توجه دارد. در این میان، هتل ستارۀ کیش با داشتن سابقه در زمینۀ هتل‌داری، یکی از مکان‌های اقامتی در جزیرۀ کیش و مناسب برای انتخاب و رزرو هتل های کیش است. 

این هتل در سال 1385 شروع به کار کرد و در سال 1393 با اضافه‌شدن چند ویلا به این مجموعه برای ارائۀ خدمات بهتر به گردشگران گسترش یافت. درمجموع، این هتل 45 واحد اقامتی دارد و دارای کارکنان مجرب در حوزۀ هتل‌داری است.


رزرو هتل های کیش


رزرو هتل های کیش و امکانات هتل ستارۀ کیش

رزرو هتل های کیش با در نظر گرفتن تسهیلات رفاهی بر کیفیت سفرتان اثرگذار است. شایان ذکر است این هتل 2 ستاره با داشتن تجهیزات و امکانات رفاهی گوناگون سعی دارد نیازهای مسافران و گردشگران را برطرف کند. در فرایند رزرو هتل‌های کیش و هتل ستارۀ کیش مشاهده خواهید کرد که آلاچیق‌ها و کافی شاپ این هتل آمادۀ پذیرایی از مهمانان و مسافران گرامی است. برخی از امکانات این هتل شامل موارد زیر است:

-          خشک شویی

-          انبار چمدان

-          صندوق امانات

-          اتاق همایش

-          تلویزیون


رزرو هتل های کیش


رزرو هتل های کیش و موقعیت مکانی هتل ستارۀ‌ کیش

رزرو هتل های کیش بدون توجه به موقعیت جغرافیایی آن می‌تواند شما را از مناطق مورد نظرتان دور سازد. هتل ستارۀ‌ کیش در حدفاصل میدان‌های سیری و کورش قرار دارد. فاصلۀ ‌این هتل تا اسکلۀ ‌تفریحی حدود 3 کیلومتر، شهر باستانی حریره 8 کیلومتر، پلاژ بانوان 3 کیلومتر و پلاژ آقایان 560 متر است. 

این هتل جنب هتل داریوش کیش واقع است. مراکز خرید پردیس 1 و 2، مرجان کیش و مروارید با فاصله‌ای کمتر از 7 دقیقه از این هتل قرار دارند؛ بنابراین، اگر برای رزرو هتل های کیش به موقعیت مکانی هتل اهمیت می‌دهید، خوب است بدانید هتل ستارۀ کیش با اماکن مهم شهر فاصلۀ چندانی ندارد.


رزرو هتل های کیش

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • فائزه حسینی

رزرو هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی