رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌های کیش : هتل پارس نیک کیش

رزرو هتل‌های کیش همواره مورد توجه گردشگران بوده است. جاذبه‌های جزیرۀ  زیبای کیش مثل شهر قدیمی حریره، هتل بزرگ داریوش، ساحل مرجان و کشتی یونانی این منطقه را متمایز کرده است. این جزیره سالانه یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر را جذب می‌کند. مکان‌های اقامتی بسیاری در این منطقه وجود دارد، اما اگر می‌خواهید در هتلی سه ستاره اقامت کنید، در ادامه، قصد داریم برای رزرو هتل‌های کیش یکی از هتل‌های سه ستاره را به شما معرفی کنیم.



رزرو هتل‌های کیش


هتل پارس نیک کیش یکی از هتل‌های سه ستاره در جزیرۀ ‌زیبای کیش محسوب می‌شود که در سال 1394 با 37 واحد اقامتی و در طبقه بازسازی شد. کارکنان آموزش دیدۀ این هتل آمادۀ میزبانی از شما عزیزان هستند.

رزرو هتل‌های کیش : امکانات هتل پارس نیک کیش

 رفاهی این هتل سه ستاره شامل اینترنت رایگان، رمپ ورودی ویژۀ‌ معلولان، استقبال فرودگاهی،  فضای سبز، مجموعۀ‌ ورزشی (فوتبال دستی، دوچرخه سواری، پینگ پنگ و دارت)، نمازخانه، لابی و خشک‌شویی است. با وجود رستوران و کافی شاپ در این هتل نیازی ندارید برای میل غذا به بیرون از هتل بروید.اتاق‌های متنوع این هتل نیز با داشتن تجهیزات مورد نیازتان سفری دلپذیر برای شما مهمانان گرامی فراهم می کند.


رزرو هتل‌های کیش

 

امکانات اتاق‌ها از قرار زیر است:

-          یخچال

-          تلویزیون

-          اینترنت

-          سرویس بهداشتی فرنگی

-          تلفن

-          سرویس بهداشتی ایرانی

-          صبحانه

 

رزرو هتل‌های کیش : موقعیت مکانی هتل سه ستارۀ‌ پارس نیک کیش

این هتل در میدان امیر کبیر واقع است. اگر در فرایند رزرو هتل‌های کیش نزدیک بودن به اماکن تجاری اهمیت دارد، شایان ذکر است با رزرو هتل‌های کیش آن هم هتل پارس نیک کیش به مراکز خرید مروارید،‌ مریم و زیتون دسترسی آسان  دارید.


رزرو هتل‌های کیش


آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو


  • ۹۷/۰۳/۰۳
  • فائزه حسینی

رزرو هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی