رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌ های کیش و هتل ققنوس

رزرو هتل‌ های کیش و هتل تک ستارۀ ققنوس با واحدهای اقامتی چهار و پنج تخته می‌تواند انتخابی مناسب و نسبت به دیگر هتل‌ها مقرون به صرفه باشد. اگر می‌خواهید هتلی تک ستاره را در فرایند رزرو هتل های کیش انتخاب و رزرو کنید، هتل ققنوس کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

در این نوشته قصد داریم با معرفی این هتل به آگاهی‌تان در مورد این مکان اقامتی و رزرو هتل های کیش بیفزاییم.

هتل ققنوس کیش در مرکز جزیره واقع است. این هتل با داشتن شرایط مطلوب و کارکنان مجرب آمادۀ پذیرایی از مسافران و گردشگران است.


رزرو هتل های کیش


رزرو هتل های کیش و امکانات هتل ققنوس

رزرو هتل های کیش براساس طبقه‌بندی درجۀ‌ هتل‌ها (تک‌ستاره، دو، سه، چهار و پنج ستاره) در نوع تسهیلات رفاهی تأثیرگذار است. هتل تک ستارۀ ققنوس دارای رستورانی با غذاهای فرنگی و ایرانی است. کافی شاپ هتل با نوشیدنی‌های گوناگون، محیطی گرم و صمیمی برایتان ترتیب می‌دهد. 


رزرو هتل های کیش

 

سالن همایش و آمفی تئاتر این هتل برای گردهمایی‌های شما مسافران گرامی مناسب است. کارکنان این هتل تک ستاره آمادۀ‌ خدمات‌رسانی به شما عزیزان هستند. این هتل برای سفرهای جمعی شما با هزینۀ‌ مناسب بهترین گزینه به نظر می‌رسد. قرار گرفتن هتل در میان باغی آرام و زیبا به شما این امکان را می‌دهد پیاده‌روی کنید و از طبیعت لذت ببرید.

رزرو هتل های کیش و موقعیت مکانی هتل ققنوس

رزرو هتل های کیش و مکان اقامتی ققنوس، شما را به اسکله، مراکز خرید و فرودگاه نزدیک می‌سازد. با رزرو هتل های کیش و هتل تک ستارۀ ققنوس با بولینگ و دنیای بازی مریم، سواحل کیش و قایق‌های کف‌شیشه‌ای کمتر از 7 دقیقه فاصله دارید.


رزرو هتل های کیش


آدرس: جزیرۀ‌ کیش، میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف، هتل تک ستارۀ ‌ققنوس

 


  • ۹۷/۰۳/۲۷
  • فائزه حسینی

رزرو هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی