رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌ های کیش و هتل آپارتمان 3 ستارۀ‌ تعطیلات  

رزرو هتل‌ های کیش براساس نوع هتل و امکانات آن شرایطی را فراهم می‌کند که از سفرتان لذت ببرید. ممکن است بودجه‌ای را در نظر گرفته باشید که متناسب با هتلی 5 ستاره نباشد و بخواهید در هتلی با امکانات مناسب اما کم‌هزینه‌تر اقامت نمایید. در این صورت، توصیه می‌کنیم مطلب پیش رو را در مورد هتل آپارتمان سه ستارۀ تعطیلات کیش مطالعه نمایید تا با آگاهی از شرایط این هتل به رزرو هتل‌های کیش اقدام کنید.

 

رزرو هتل های کیش


از آنجایی که کیش از جزایر زیبا و مناطق گردشگری مهم ایران محسوب می‌شود، رزرو هتل‌ های کیش به‌منزلۀ مکان‌های اقامتی مورد توجه بوده است. هتل آپارتمان تعطیلات کیش یکی از هتل‌های سه ستارۀ کیش به شمار می‌رود که در سال 1382 احداث شد. ان هتل دارای 70 واحد اقامتی در 6 بلوک است. این بلوک‌ها سه طبقه یا دو طبقه هستند. شیان ذکر است این هتل آسانسور ندارد.

رزرو هتل‌ های کیش و امکانات هتل آپارتمان 3 ستارۀ تعطیلات

در فرایند رزرو هتل‌ های کیش اغلب به امکانات و تسهیلات رفاهی هتل توجه می‌کنید، سپس به رزرو هتل ‌های کیش اقدام می‌نمایید. رستوران این هتل با ظرفیت 80 نفر و کافی شاپ آن با ظرفیت 40 نفر پذیرای گردشگران و مسافران است. هتل 3 ستارۀ تعطیلات کیش دارای امکانات زیر است:

-          اینترنت

-          پارکینگ

-          تلفن

-          تهویۀ مطبوع

-          خشک شویی

-          تلویزیون

-          سرویس رفت و برگشت

-          مینی بار

-          سرویس‌های فرنگی و ایرانی


رزرو هتل های کیش

 
رزرو هتل‌ های کیش و موقعیت مکانی 3 ستارۀ تعطیلات

 با رزرو هتل‌ های کیش و هتل 3 ستارۀ تعطیلات به دانشگاه بین المللی صنعتی شریف، نمایشگاه بین المللی، پارک ساحلی مرجانی و اسکلۀ تفریحی نزدیک هستید. اگر برای رزرو هتل‌ های کیش به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستید، هتل تعطیلات را به شما توصیه می‌کنیم.


رزرو هتل های کیش

آدرس: جزیرۀ کیش، بعد از پردیس 2، میدان سیری


  • ۹۷/۰۳/۱۲
  • فائزه حسینی

رزرو هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی