رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌ های کیش و هتل 3 ستارۀ لوتوس

رزرو هتل‌ های کیش در شرایطی صورت می‌گیرد که انواع هتل‌ها با امکانات مختلف برای اقامت مسافران در این منطقۀ گردشگری وجود دارد. آگاهی از شرایط هتل‌ها برای رزرو هتل های کیش در چگونگی و کیفیت سفر تأثیرگذار است. ازاین‌رو، قصد داریم یکی از هتل‌های 3 ستارۀ کیش را برای رزرو هتل‌ های کیش معرفی کنیم.

 آیا تاکنون هتل 3 ستارۀ لوتوس را برای رزرو هتل های کیش انتخاب کرده‌اید؟ این هتل با معماری برگرفته از ایران باستان و دورۀ هخامنشیان ساخته شده است. در سال 1390، هتل 3 ستارۀ لوتوس مورد بازسازی  قرار گرفت تا برای ارائۀ خدمات بهتر آماده و مهیا شود. قرار گرفتن این هتل در باغی به مساحت 1200 متر یکی از ویژگی‌های متمایز آن است.


رزرو هتل های کیش


رزرو هتل های کیش و امکانات رفاهی هتل 3 ستارۀ لوتوس

رزرو هتل های کیش براساس تسهیلات رفاهی می‌تواند شما را از برآورده شدن خواسته‌هایتان مطمئن سازد. مسافران و گردشگران در فرایند رزرو هتل های کیش با مشاهدۀ امکانات آن به رزرو هتل های کیش اقدام می‌کنند. در این باره، هتل 3 ستارۀ لوتووس با فراهم‌آوردن تسهیلات متفاوت سعی دارد نیازهای مسافران خود را برطرف کند و به آنان خدمات بهتر ارائه نماید. هتل بین المللی لوتوس دارای امکانات زیر است:

-          دو آسانسور

-          کافی شاپ

-          مینی بار

-          رستورانی با غذاهای فرنگی و ایرانی

-          72 اتاق

-          مبلمان

-          تلویزیون

-          یخچال

-          صندوق امانات


رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش و موقعیت مکانی هتل 3 ستارۀ لوتوس

رزرو هتل های کیش را براساس موقعیت مکانی آن انجام دهید. پیش از رزرو هتل های کیش از نزدیک بودن و دسترسی آنها به اماکن مد نظرتان آگاه شوید. هتل 3 ستارۀ لوتوس به رستوران‌ کوه نور، ساحل دریا، بازار مروارید و مرکز تجاری سارینا دو نزدیک است.

آدرس: جزیرۀ کیش، میدان امیرکبیر، هتل لوتوس

 

رزرو هتل های کیش


  • ۹۷/۰۳/۲۱
  • فائزه حسینی

رزرو هتل های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی