رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌های کیش و رزرو هتلی 4 ستاره

رزرو هتل‌های کیش مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران است؛ چراکه جزیرۀ زیبای کیش یکی از مراکز گردشگری مهم به شمار می‌رود و سالانه بسیاری از مردم برای رزرو هتل‌های کیش اقدام می‌کنند. هتل آرامیس کیش از هتل‌های خوب این جزیره محسوب می‌شود که با داشتن کارکنان آموزش دیده آمادۀ ارائۀ خدمات مطلوب به مهمانان گرامی است.


رزرو هتل‌های کیش


 این هتل در سال 1387 ساخته شد و به بهره برداری رسید.

رزرو هتل‌های کیش و امکانات هتل 4 ستارۀ  آرامیس

این هتل 4 طبقه با داشتن دو رستوران ایتالیایی (خانۀ اسپاگتی و رستورانی با معماری دورۀ‌ صفویه) رضایت همۀ افراد خانواده را جلب می‌کند. با رزرو هتل‌های کیش و هتل 4 ستارۀ آرامیس شما با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته را رزرو نمایید.


رزرو هتل‌های کیش


 امکانات اتاق‌ها شامل سیستم تهویۀ مطبوع، سرویس فرنگی، صندوق امانات، یخچال، مینی بار، تلفن و تلویزیون است. این هتل خشک شویی، گشت جزیره و تاکسی سرویس نیز دارد. رستوران این هتل برای 250 نفر ظرفیت دارد. چشم انداز این هتل رو به خلیج نیلگون فارس است که آرامش خاطر را برای شما عزیزان فراهم می‌کند.


رزرو هتل‌های کیش

رزرو هتل‌های کیش و موقعیت مکانی هتل 4 ستارۀ‌ آرامیس

در فرایند رزرو هتل‌های کیش، نزدیک بودن این هتل به بازار پردیس 1 و 2 مورد توجه بوده است. شما با رزرو هتل‌های کیش آن هم هتل 4 ستارۀ آرامیس به مکان‌‌های تجاری، اداری و تفریحی دسترسی آسان دارید. فاصلۀ این هتل تا فرودگاه  و مرکز شهر حدود 10 دقیقه است.

 

آدرس: میدان پردیس، ابتدای بلوار رودکی، هتل آرامیس


  • ۹۷/۰۳/۰۹
  • فائزه حسینی

رزرو هتل های کیش

رزرو هتل‌های کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی