رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌های کیش : هتل شایان

شاید بخواهید برای رزرو هتل‌های کیش یک هتل 5 ستاره و لوکس را انتخاب کنید. دراینجا، می‌خواهیم یکی از هتل‌های 5 ستارۀ جزیرۀ زیبای کیش به نام هتل شایان را معرفی کنیم.

 هتل 5 ستارۀ شایان از مکان‌های اقامتی مجلل و با شکوه کیش است. این هتل در سال 1388 به گروه هتل‌های پارس پیوست. ساخت این بنا به سال 1351 بازمی‌گردد و مساحت آن حدودو 55000 متر مربع است.


هتل شایان کیش

 این هتل 5 ستاره در 4 طبقه و دارای 195 واحد اقامتی است. چشم‌انداز این اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل رو به دریای خلیج فارس است.

 هتل های کیش

امکانات هتل شایان

اگر امکانات هتل در فرایند رزرو هتل‌های کیش برایتان مهم است، هتل شایان یکی از مجهزترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. برخی از امکانات و خدمات هتل 5 ستارۀ شایان شامل موارد زیر است:

-          رستوران مدرن و شیک

-          کافی‌شاپ

-          باشگاه بیلیارد، اسنوکر، وایت بال، تنیس، دارت و دوچرخه‌سواری

-          فضای سبز

-          اینترنت رایگان

-          ترانسفر فرودگاهی

-          تاکسی سرویس

-          ویلچر و رمپ برای معلولین

تنوع مکان‌های اقامتی در هتل شایان به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز خود سوئیت یا اتاق رزرو نمایید. هتل شایان با امکانات و تجهیزات مدرن آمادۀ پذیرایی از گردشگران و مهمانان گرامی است.

هتل های کیش

موقعیت مکانی هتل 5 ستارۀ شایان

اگر می‌خواهید در فرایند رزرو هتل‌های کیش هتل شایان را انتخاب کنید، شایان ذکر است این هتل به جاذبه‌های گردشگری مانند ورزش‌های پرهیجان بنانا، شاتل و جت اسکی  نزدیک است. شما با رزرو این هتل به کشتی یونانی، پارک ساحلی مرجان و پلاژ ساحلی بانوان دسترسی خواهید داشت.

آدرس: جزیرۀ کیش، میدان ساحل، هتل بین المللی شایان کیش


  • ۹۷/۰۲/۱۹
  • فائزه حسینی

رزرو هتل های کیش

هتل شایان کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی