رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

رزرو هتل های کیش

نکات رزرو هتل های کیش

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌های کیش : هتل ترنج

اگر برای رزرو هتل‌های قصد دارید هتلی متفاوت را تجربه کنید و در پهنای دریای خلیج فارس اقامتی به‌یاد ماندنی داشته باشید، هتل 5 ستارۀ  ترنج را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 هتل 5 ستارۀ ‌ترنج هتلی دریایی محسوب می‌شود؛ چراکه روی دریا بنا شده است. چشم‌انداز زیبا و رویایی این هتل مسافران و گردشگران بسیاری را جذب می‌کند.


رزرو کردن هتل های کیش

 این مجموعۀ ‌زیبا و منحصربه‌فرد از نمای بالا به‌صورت ترنج مشاهده می‌شود.  نمونۀ‌ این هتل تنها در کارائیب و مالدیو وجود دارد. اگر به دنبال رزو هتل‌های کیش آن هم هتلی خاص هستید، هتل 5 ستارۀ ترنج را انتخاب نمایید. اتاق‌های این هتل لوکس با کف شیشیه‌ای دریچه‌ای رو به دنیای شگفت‌انگیز اعماق دریای خلیج فارس هستند که حس آرامش را بریتان به ارمغان می‌آورند. در هتل 5 ستارۀ ‌ترنج، برخی از اتاق‌ها تراسی رو به دریا دارند. این تراس‌ها به وان مجهز هستند. می‌توانید در وان بنشینید و در حال نوشیدن یک نوشیدنی خوش‌طعم غروب آفتاب را مشاهده کنید.

رزرو هتل های کیش

رزرو هتل‌های کیش و امکانات هتل 5 ستارۀ ترنج

یکی از ویژگی‌های هتل ترنج داشتن رستوران‌ها و کافه‌های متعدد است؛ کافه‌گلف با انواع غذاهای فرنگی، رستوران تاج همراه با منوی صبحانه و عصرانه، رستوران ساحلی، کافی‌شاپ ساحلی و لمکدۀ ساحلی آمادۀ‌ پذیرایی از شما  عزیزان و مهمانان گرامی هستند. این هتل لوکس و مجلل به تمام امکانات و خدمات روز دنیا مطابق با استانداردهای بین المللی مجهز است، برخی از این امکانات و خدمات شامل موارد زیر است:

           -         خانۀ ماساژ

-       کلوپ دریایی

-          مینی سرویس

-          خانۀ بازی (بیلیارد، فوتبال دستی و ایر هاکی)

-          حمل‌ و نقل با ماشین‌های گلف

-          صبحانه و ناهار بوفه (رایگان)

-          ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

-          اینترنت رایگان


رزرو هتل های کیش


رزرو هتل‌های کیش و موقعیت مکانی هتل ترنج


اگر برایتان در فرایند رزرو هتل‌های کیش موقعیت جغرافیایی مکان اقامتی اهمیت دارد، شایان ذکر است این هتل باشکوه به مراکز شهر چندان نزدیک نیست، اما برخی از مناطق گردشگری مانند کلبۀ‌ هور و کشتی یونانی در دسترس شما قرار دارند.


آدرس: جزیرۀ کیش، ایتدای جادۀ جهان، بین میدان جاسک و کلبۀ‌ هور

 

  • ۹۷/۰۲/۲۲
  • فائزه حسینی

رزرو هتل های کیش

هتل ترنج کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی